با صدور مجوزهای الکترونیکی، خدمات دولت برای واحدهای صنفی هوشمند می‌شود

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 14:19
فرماندار اردبیل گفت: با صدور مجوزهای الکترونیکی، خدمات دولت برای کسب و کارهای واحدهای صنفی هوشمند می شود.

سید محمد اعتماد اعجازی ۱۰ اردیبهشت اظهار کرد: خدمت رسانی به واحدهای صنفی بر اساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

مشاور استاندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیرحضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم می باشد.

اعتماد اعجازی ادامه داد: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.