مردم همواره در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم بودند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10:56
زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه انتخابات لازمه جمهوریت و حافظ منافع کشور است، گفت: مردم همواره در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی اظهار کرد: انتخابات لازمه جمهوریت است و هم حق مردم و هم یک تکلیف فردی و همگانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشتند و از کیان نظام دفاع کردند، عنوان کرد: مردم این حق را دارند تا با حضور پای صندوق‌های رأی نامزد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم همواره در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم بودند، ابراز کرد: در این دوره از انتخابات نیز مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، خدمتگزاران خود را در مجلس برای خدمت به مردم، حفظ منافع کشور و استقلال و سربلندی نظام انتخاب خواهند کرد.

وی به حساسیت این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: این برهه به نوعی پاسخگویی به جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است که نمونه آخر آن را در دستگیری شبانه دانشجویان در آمریکا با شکست قفل خوابگاه‌ها مشاهده کردیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه شعارهایی به زبان فارسی علیه آمریکا و اسرائیل در اعتراضات دانشجویان آمریکایی به چشم می‌خورد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم زبان فارسی که یک زبان علمی بوده یک زبان علمی و بین‌المللی باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.