استاندار خراسان رضوی: مردم باید در مرحله دوم انتخابات کار را تمام کنند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10:01
استاندار خراسان رضوی گفت: تفاوتی میان دور اول و دور دوم انتخابات وجود ندارد و مردم باید در مرحله دوم انتخابات کار را تمام کنند.

یعقوبعلی نظری امروز ۲۱ اردیبهشت با حضور در مسجد امام حسین(ع) مشهد، رای خود را در صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات مرحله دوم در قانون تصریح شده است و هیچ تفاوتی با مرحله قبلی ندارد. از استان خراسان رضوی تنها در حوزه انتخابیه مشهد و کلات انتخابات مرحله دوم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برای این دو شهرستان ۱۰۶۶ شعبه تعیین شده است و مردم ان‌شاالله مانند مرحله اول پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به داخل صندوق‌ها می‌اندازند.

استاندار خراسان رضوی گفت: علی‌رغم اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر استان بارندگی بسیاری را داشتیم، اما مشکلی در فرآیند انتخابات ایجاد نشده است و آمادگی خوبی داریم. با وجود اینکه بعضی از جاده‌های روستایی و شهری مسدود شده بود، اما راس ساعت ۸ صبح تمامی شعب فعال و فرآیند اخذ رای آغاز شد.

نظری ادامه داد: باتوجه به بارندگی‌های اخیر تعداد زیادی از مناطق جنوبی استان خراسان رضوی مانند بردسکن، کاشمر و کوهسرخ و مناطق شمالی استان به ویژه کلات مسدود شدند که با توجه به آمادگی‌هایی که از قبل صورت گرفته بود، تمامی موانع رفع شد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما برای مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات، کمتر از مشارکت آنان در مرحله اول است، اما با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب از تمامی مردم درخواست داریم که به صندوق‌های رای مراجعه کنند و رای خود را ثبت نمایند. تفاوتی میان مرحله اول و دور دوم انتخابات وجود ندارد و مردم باید در مرحله دوم انتخابات کار را تمام کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.