دی لیخت: کمک داور به اشتباه خود اعتراف کرد / رئال نمی‌میرد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 08:52
مدافع هلندی بایرن مونیخ از شکست برابر رئال مادرید ناراحت است و گفت که کمک داور به اشتباه خود در این بازی اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ شبی تلخ و فراموش نشدنی را برابر رئال مادرید تجربه کرد.

بایرن باوجود آنکه با یک گل از رئال پیش افتاد اما در نهایت دو گل دریافت کرد تا از صعود به فینال بازماند.

به نوشته بی ان اسپورت، ماتیاس دی لیخت بعد از بازی گفت: امشب روی بد فوتبال را دیدیم. ما در طول ۹۰ دقیقیه خوب بودیم و بسیار خوب دفاع کردیم اما متاسفانه شکست خوردیم. اینگونه بازی کردن برابر رئال آن هم در برنابئو بسیار سخت است اما ما نشان دادیم که تیمی خوب و باکیفیت هستیم.

او درباره اشتباه نویر گفت: بله نویر اشتباه کرد اما نباید فراموش کرد که او چند بار دروازه تیم را نجات داد به ویژه واکنش او به ضربه وینیسیوس که در کلاس بالای جهانی بود. رئال در آستانه شکست بود اما در لحظه‌ای که همه فکر می‌کردند که رئال مرده است، نمرد. رئال هیچ وقت نمی‌میرد و به همین خاطر است که ۱۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

دی لیخت هم به داوری معترض است. او درباره لغو گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، گفت: همه چیز روشن است. طبق قوانین جدید باید اجازه داد تا بازی دنبال شود اما کمک داور چنین تصمیمی نگرفت. چرا در صحنه گل خوسلو چنین تصمیمی گرفته نشد؟ این خجالت آور است. کمک داور در پایان گفت که مرتکب اشتباه شده است و ابراز تاسف کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.