با زوج هادی و سیاوش؛/ قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 20:26
هادی محمدی و سیاوش سیاوش یزدانی توانستند طی بازی‌های اخیر با نمایش‌های مطمئن قلب خط دفاعی سپاهان را به ثبات برسانند.

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

2018177

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

2018175

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.