کنایه‌های مربی هوادار به داوری؛/ شجاعی: داور فوق لیسانس مدیریت داشت!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07:24
محمود شجاعی به کارت‌های متعدد داور مسابقه تیمشان با ملوان واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار، مصاحبه پر از کنایه‌ای پس از بازی ملوان انجام داد. او در ابتدا گفت: راجع به بازی صحبت نکنیم بهتر است. فوتبال بِکش بِکش بود و صحبت فنی نمی‌توانم بکنم. می‌خواهم یک تشکر بسیار ویژه از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام بدهم. واقعا متشکریم! آقای وزیر نامه زده و گفته چینش داوران پنج هفته آخر را رصد کنند که حق هیچ تیمی ضایع نشود. باید تشکر کرد که بهترین داوران را چینش کردند، مخصوصا داور این بازی.

او در خصوص اینکه آیا اخراجش درست بوده یا نه گفت: بچه‌ها گفتند ایشان فوق لیسانس مدیریت داشته و به موقع کارت داد. فکر می‌کنم ۱۰، ۱۲ تا کارت داد. من اخراج شدم و درست بود. می‌گویم که فوق لیسانس مدیریت داشت‌ پس کارت من هم درست بوده!

ویدئو: 332067

محمود شجاعی در مورد اعتراضاتش گفت: آدم به تصمیمات اشتباه حتی در خیابان هم اعتراض می‌کند. همان‌طور که ما مربیان ممکن است در ارنج اشتباه کنیم، آنها هم ممکن است اشتباه کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.