لحظات سخت پس از کری‌سنگین و اخراج از زمین:/ تمام کینگدام آره‌نا علیه سیاوش یزدانی!

ورزش سه جمعه 04 اسفند 1402 - 03:17
سیاوش یزدانی مدافع باتجربه سپاهان پس از تصمیم داور مبنی بر اخراج از زمین لحظات سختی را در ورزشگاه کینگدام آره‌نا تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یزدانی که به دلیل تکل در پشت محوطه جریمه سپاهان با کارت زرد جریمه شده بود با اصرار بازیکنان الهلال و سپس داور VAR در شرایطی قرار گرفت که زمین بازی را ترک کند تا سپاهان دوباره با ده نفر به بازی ادامه دهد.

در این لحظه سیاوش که در حال ترک زمین بود رو به هواداران الهلال نتیجه بازی را به آنها یادآوری کرد که این مسئله باعث واکنش آنی هواداران الهلال به او بود، اما بدشانسی او این بود که مجبور شد از نیمکت سپاهان تا جایگاه مقابل را از کنار چمن دور بزند و از راهرو رو به رو زمین مسابقه را ترک کند اتفاقی که باعث شد هواداران الهلال او را هو کنند و مورد شماتت قرار دهند.

ویدئو: 325486

یزدانی که نمایش خیلی خوبی در این مسابقه به‌خصوص در نیمه اول داشت در حالی زمین را ترک کرد که بحث داغی میان خبرنگاران عربستانی و ایرانی در میان بود که او مستحق دریافت کارت قرمز در این مسابقه بود یا نه!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.