ایران میزبان نخستین مسابقات بین المللی مهارت (IFSC - 2024)

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:20
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشورمان خبر داد.

ایران میزبان نخستین مسابقات بین المللی مهارت (IFSC - 2024)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این مسابقات از ۲۳ اردیبهشت در استان گلستان برگزارمی شود.
به گفته وی در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات در ۶ رشته مهارتی توسعه نرم افزار‌های تلفن همراه، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکار‌های نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و فناوری طراحی گرافیک با هم رقابت می‌کنند. 
عظیمی افزود: این دوره از مسابقات ایران با شرکت کنندگانی از کشور‌های غنا، نیجر، روسیه، قزاقستان، کره جنوبی، برزیل، بنگلادش، سنگاپور، مالزی، ژاپن، آفریقای جنوبی، ترکمنستان رقابت می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.