ارائه ۸ طرح در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی»

صدا و سیما دوشنبه 20 آذر 1402 - 14:51
چهل و نهمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه غلات، آرد، نان و آنزیم‌های صنایع غذایی در صندوق نوآوری آغاز به کار کرد.

*** / ارائه 8 طرح سرمایه‌پذیر در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی»
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد، بر بهبود بهره‌وری و افزایش امنیت‌غذایی، هوشمندسازی و داده‌محور شدن زنجیره تامین نهاده‌ها مجموعه‌های مختلف مانند کارخانه‌های شوینده، بنادر و گمرک، سیلو‌های گندم، کارخانه‌های آرد، حوزه خوراک دام و طیور و مخازن گندله‌سازی و اندازه‌گیری دقیق موجودی تاکید شد.

یکی از طرح‌های پیشنهادی دراین رویداد، اندازه‌گیری موجودی سوله‌ها، سیلوها، و انبار‌ها به کمک لیزر بود که از مزیت‌های آن دقت بالا، نرم‌افزار سه‌بعدی، و مقاومت در شرایط محیطی خاص است.

طرح دیگر مربوط به سامانه هوشمند هوشمند و یکپارچه برای دسته‌بندی انواع محصولات کشاورزی بر حسب اندازه، رنگ، شکل ظاهری و ریخت‌شناسی است.

طرح پیشنهادی شرکت دیگری، تولید عصاره مخمر با کیفیت مناسب برای کشت سلولی و مولکولی جهت استفاده در شرکت‌های دارویی، غذایی، فعال در زمینه بیوتکنولوژی و شرکت‌های غذایی دام و طیور است.

تولید مخمر نان (خمیرمایه) برای جبران کمبود این محصول در کشور، تولید پودر برگر گیاهی بدون نیاز به تخم‌مرغ، طراحی و تولید به روز دستگاه‌های کنترل کیفی و رئولوژی برای آزمایشگاه‌های صنایع آرد و نان و بالا بردن کیفیت محصولات کارخانه‌های کشور، تولید نان بدون گلوتن پریبیوتیک، غنی‌شده با ریزمغذی‌ها، حاوی باک ویت، کینوا، دانه چیا، طعم و بافت مناسب، قابلیت نگهداری طولانی و تولید شیرینی و سایر فرآورده‌های بدون گلوتن و تولید نرم‌افزار تخصصی یکپارچه برای مدیریت کارخانه‌های آرد (جداسازی، آسیاب‌کاری، غربال‌گری، پوست‌گیری، بسته‌بندی و دوخت کیسه‌ها، شستشو، برنامه‌ریزی تولید) ازدیگر طرح‌های پیشنهادی بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.