تجلیل از شناگر مدال آور کشور در اهر

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 10:54
اهر- رضا دهقان شناگر مدال آوری اهری که از تیم استان آذربایجان شرقی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری پاراشنا تحت نظر کمیته ملی پارا المپیک مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دهقان شناگر مدال آوری اهری که از تیم استان آذربایجان شرقی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری پاراشنا تحت نظر کمیته ملی پا را المپیک (بزرگداشت روز ملی خلیج فارس) شرکت و در ماده‌های ۱۰۰ متر آزاد، ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه مقام دوم و مدال نقره را از آن کرده بود با استقبال ابوالفضل غنی زاده فرماندار شهرستان اهر، رؤسای ادارات، خانواده، ورزشکاران و شهروندان وارد شهرستان اهر شد.

گفتنی است بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری پاراشنا تحت نظر کمیته ملی پا را المپیک طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

فیلم از حسین عبادی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.