فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 18:29
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرش و موکت، لوازم اداری و خانگی در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی‌منش امروز، ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و اداری گفت: طرح نظارتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی  ادامه داد: فروشندگان فرش، موکت، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و لوازم اداری از مواردی هستند که با توجه به پر تقاضا بودن مورد رصد قرار می‌گیرند.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی‌های فروش و منطبق با نرخ‌های تایید شده انجام می‌شود.

وی نسبت به هرگونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان از طریق امتناع از عرضه و گران‌فروشی هشدار داد و بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶ واحد در این حوزه فعالیت دارند که ۴۱۶ مورد از آن‌ها در مرکز استان هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.