پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 13:51
آیین تشییع پیکر مطهر شهید محمد رنج نوش، شهید ۲۵ ساله تازه تفحص شده که بعد از ۳۸ ساله شناسایی شده است، در میان انبوه عزاداران صادق آل محمد(ص) که در میدان امام خمینی(ره) همدان تجمع کرده بودند، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.