داروین خیلی گران است/ گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 13:28
داروین نونیز، مهاجم این روزها ناراضی لیورپول، دیروز در بارسلونا میهمان هموطنش رونالد آرائوخو بود ولی در بارسلونا معتقدند این انتقال غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات و حرف و حدیث های زیادی در مورد آینده داروین نونیز شنیده می شود. این مهاجم اروگوئه ای تنها چند ساعت پس از اینکه در انگلیس فاش شد، می خواهد لیورپول را ترک کند، به بارسلونا رفت.

2019667

رونالد آرائوخو دیروز عکسی از خود با داروین منتشر کرد و نوشت: «برادر». 

هر دو مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسند در تیم ملی اروگوئه بارها کنار یکدیگر بازی کرده اند. حضور داروین در بارسلونا شایعات انتقالش به بارسا را قوت بخشید اما اسپورت نوشته است که این انتقال به دلیل قیمت بالای داروین عملا غیرممکن است. داروین گران ترین خرید تاریخ لیورپول است و هرچند الان شرایط او خوب نیست و شدیدا مورد انتقاد هواداران قرار دارد ولی لیورپول هیچ برنامه ای برای فروش وی ندارد و در صورت فروش او نیز رقم بسیار بالایی را تقاضا خواهد کرد که پرداختش از عهده بارسا خارج است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.