عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف بهزیستی استان در سال ۱۴۰۲

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:22
مدیرکل بهزیستی استان گفت ۶ هزار و ۸۴۳ نفر در قالب میز خدمت با مدیران بهزیستی استان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان، گزارشی از عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف در سال گذشته ارائه کردند.

دکتر منطقی اذعان داشتند: از سیاست‌های اداره پذیرش بررسی موضوع و ارزیابی به تناسب نیاز مراجعان است که این امر توسط کارشناسان اداره پذیرش انجام، در حوزه‌های مختلف جمع بندی، با هماهنگی مدیرکل و معاونین حوزه‌های تخصصی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته و در نهایت با ایجاد ظرفیت‌های متناسب با نیازمندی مراجعان پذیرش انجام می گردد.

محمود منطقی یکی از اصلی ترین برنامه های اداره پذیرش و هماهنگی را برنامه ریزی بمنظور دیدار مددجویان با مدیران و معاونین بهزیستی دانستند و گفتند: به همین منظور در سال گذشته ۶ هزار و ۸۴۳ نفر در قالب میز خدمت با مدیران بهزیستی استان دیدار و ۲۱۹ نفر نیز در برنامه هفتگی چهره به چهره با مدیرکل در اداره پذیرش دیدار داشته اند.

وی تعداد نامه های ورودی به این اداره در سال گذشته را ۴ هزار و ۲۹۰ نامه اعلام و افزودند: تعداد درخواست و نامه های از طریق سامانه سامد ۳۷۴، دفتر مقام معظم رهبری ۳۸، بهزیستی کشور۶۸، استانداری ۶۷ نامه بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری ۱۳۲ کمیته تخصصی توانبخشی طی یک سال گذشته به منظور ارائه خدمات تخصصی در این معاونت در اداره پذیرش و هماهنگی خبر داده و تصریح کردند: یکی از وظایف اداره پذیرش انتقال و دریافت پرونده مددجویان به استان های دیگر و استان سمنان است که در این راستا ۷۲ پرونده به استان سمنان ورود و ۶۳ پرونده مددجویی به استان های دیگر منتقل شده است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از رئیس، کارشناسان و رابطین اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از فعالیت اداره پذیرش در ایام دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان داشته و گفتند: همزمان با سفر رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت به استان، محمدرضا کاظم زاده نماینده تام الاختیار رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی معاونین استان طی سه روز حضور متوالی خود در اداره کل از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در میز خدمت ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مراجعان و ثبت و بررسی درخواست‌های مردمی در حوزه بهزیستی مستقر بودند.

وی ادامه داد: تعداد ۳۱۶ درخواست به صورت حضوری و با الویت های مسکن، معیشت و دریافت تسهیلات در میز خدمت اداره کل ثبت و فرایند اخذ و ثبت درخواست ها، در ابتدا با پذیرش مددکاری و بررسی درخواست، سپس دستور مستقیم معاونت مرتبط، ارائه راهنمایی های لازم و در نهایت ثبت در سامانه سامد شده و هم اکنون در حال طی مراحل اجرایی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.