سخنگوی شورای نگهبان: فرآیند رای‌گیری به خوبی درحال انجام است

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 11:50
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر اساس گزارشات مختلفی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف داریم فرآیند رای گیری با خللی مواجه نیست و به خوبی درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در پای صندوقهای رای سیار مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: فرآیند رای گیری انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مردم عزیز نمایندگان ۲۲ حوزه‌ای که باقی مانده را  تعیین تکلیف می‌کنند و ان‌شاءالله در هفته‌های آتی شاهد برگزاری رسمی مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهیم بود.

سخنگوی شورای نگهبان: فرآیند رای‌گیری به خوبی درحال انجام است

وی با تاکید بر  اینکه یک مجلس قوی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، گفت: امیدواریم که با حضور مردم، منتخبان حوزه‌های انتخابیه باقی مانده تعیین تکلیف شود و کار ناتمام مرحله اول، به رای و اراده و همت مردم به اتمام برسد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: بر اساس گزارشات مختلفی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف داریم فرآیند رای گیری با خللی مواجه نیست و به خوبی درحال انجام است و اگر مردم شریف نیز نکته‌ای درباره تخلفات داشته باشند می‌توانند از طریق سامانه مردم ناظر مراتب را اطلاع دهند تا همکاران ما در اسرع وقت پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

طحان نظیف ادامه داد: بارها گفته شده ولی مجددا می‌گوییم که کسانی که در مرحله قبل در یک حوزه انتخابیه رای داده باشند، می‌توانند در همان حوزه انتخابیه رای دهند و همچنین کسانی که در مرحله قبل رای نداده باشند، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند. همچنین متولدین ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت کنند و  می‌توانند از فرصت انتخاب و تعیین سرنوشت کشور خود استفاده نمود تا انتخاب‌های خوبی رقم بخورد و مجلس بتواند تصمیمات مهمی را برای مردم بگیرد و موانع و مشکلاتی که پیش پای مردم است را این مجلس قوی بتواند برطرف کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.