مردم رامشیر در مرحله دوم انتخابات مشارکت فعالی دارند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 13:17
رامشیر- فرماندار رامشیر گفت: مردم رامشیر از ابتدای ساعات رأی‌گیری برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مشارکت خوبی داشته و این روند تا ساعات پایانی انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا احسانی نیا صبح امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به فعالیت ۵۰ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان رامشیر و تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری این مرحله از انتخابات اظهار کرد: گزارش‌ها از استقبال مردم برای مشارکت در فرآیند رأی‌گیری در شعب حاکی است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ شعب اخذ رأی در شهرستان رامشیر ادامه داد: از این تعداد ۲۰ صندوق در شهر رامشیر، ۱۴ صندوق در بخش مشراگه و ۱۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می‌شوند.

فرماندار رامشیر با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل و رقابت سالم میان دو کاندیدا انجام شده است، ادامه داد: بازرسی و حفاظت انتخابات در این شهرستان توسط بیش از هزار ۵۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی، کار نظارت انجام می‌شود.

احسانی نیا اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده، همواره در ساعات باقی مانده تا پایان فعالیت شعب اخذ رأی شاهد حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

فرماندار رامشیر با اعلان اینکه رامشیر حوزه فرعی شهرستان رامهرمز است، بیان کرد: شهرستان رامشیر جزو شهرهای با تعداد مشارکت بالا بود و بیش از ۶۰ درصد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.

به گزارش مهر، مردم حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر باید از بین إبراهیم متینیان نماینده فعلی و امیرحسین نظری، یک نفر را راهی مجلس کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.