پرداخت ۱۰۰ میلیارد وام به واحدهای تولیدی در سال گذشته

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 13:03
فرماندار رزن از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه ۹ اردیبهشت در دیدار با رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان رزن، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به واحدهای متقاضی، تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخت است اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ بوده و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی سطح شهرستان رزن هستیم.

وی در ادامه با تأکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به‌ بکارگیری نیروهای بومی این شهرستان هستند در غیر این صورت ورود پیدا کرده و در این رابطه به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

غفاری‌آثار پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن هم اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل‌الخطاب است.

وی با اشاره به موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز یادآور شد: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

غفاری‌آثار با تأکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است، موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند و آنها سربازان جنگ اقتصادی هستند.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.