مهاجری: قول نمی‌دهم ولی…/ رفیق بازی سرمربی جدید خیبر!

شنبه 20 خرداد 1402 - 06:09
سرمربی تازه‌وارد خیبر خرم آباد طی پیامی اعلام کرد که برای سربلندی مردم لرستان خواهد کوشید.

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری چند روزی است که عنوان سرمربی خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول انتخاب شده است. با توجه به اینکه فراز کمالوند مدیرعاملی باشگاه خیبر را برعهده دارد ، پیش‌بینی می‌شود که نماینده خرم آباد در فصل پیش روی لیگ یک یکی از تیم‌های جذاب مسابقات باشد.

مهاجری بعد از انتخابش به عنوان سرمربی خیبر پیامی احساسی را خطاب به مردم لرستان منتشر کرده است.

او در این پیام نوشته است: "به مردم خوب دیار لرستان سلام می‌کنم. خدای متعال را شاکرم پس از سال‌ها خدمت به هواداران فهیم فوتبال در جای‌جای کشور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول همراه تیم دوست‌داشتنی خیبر خرم آباد هستم."

سرمربی باتجربه فوتبال ایران در ادامه این متن آورده: "فوتبال محل قول و وعده نیست، اما از همینجا به تک تک دوست‌داران فوتبال و هواداران خونگرم خیبر این قول را می‌دهم که با تمام توان و قوا، با حمایت مالک محترم و همراهی رفیق دیرینه‌ام، فراز کمالوند برای سربلندی نام لرستان و خیبر تلاش کنیم. مفتخرم که در کنار شما هستم. ایام عزت مستدام."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.