گزارش زنده: تایلند 0 - ایران 0

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 14:28
سالن بانکوک آرنا میزبان آخرین دیدار جام ملت‌های آسیای 2024 است که یک سوی آن ایران و سوی دیگر آن تیم میزبان است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، در بازی پایان جام ملت‌های آسیای 2024 ایران و تایلند میزبان مسابقات به مصاف هم می‌روند. ایران با شکست افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به این مرحله رسیده و تایلند هم با شکست چین، میانمار و ویتنام در مرحله گروهی و سپس پیروزی برابر عراق و تاجیکستان به بازی فینال راه پیدا کرده است.

با حاشیه و متن این مسابقه همراه "ورزش‌سه"، باشید.

سوت داور اول:فهد بدیر الهوسانی/داور دوم: آن یان/داور سوم: هیرویوکی کوبویاشی/وقت نگه‌دار: ترونگ دانک/داور چهارم: لیون جیانکیائو

ترکیب تیم ملی ایران

باقر محمدى - محمدحسین درخشانى، سالار آقاپور، مهدى کریمى و بهروز عظیمى.

در حاشیه‌

تیم‌های ملی ایران و تایلند تابه‌کنون 20 بار در رویداد های مختلف به مصاف همدیگر رفته‌اند که ایران 16 مرتبه به برتری دست یافته و تایلند نیز سه بار پیروز شده است. همچنین یک دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسیده. 

تیم ملی فوتسال ایران موفق شده در 20 دوئل گذشته برابر تایلند 110 گل به ثمر برساند و در نقطه مقابل، تایلندی‌ها 44 بار موفق به گلزنی در مصاف ایران شده‌اند.

این دیدار، دهمین جدال دو تیم برابر یکدیگر دیگر در چارچوب جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود. در 9 تقابل قبلی، ایران هفت بار و تایلند یک بار به پیروزی رسیده‌اند و یک مسابقه با تساوی خاتمه یافته است.

تایلند در آخرین مسابقه حمایت هوادارانش را به همراه خواهد داشت و آنها عامل محرک این تیم مقابل ایران به عنوان قدرت بلامنازع فوتسال آسیا هستند.

اولین مصاف دو تیم در سال 1999 بوده است که ایران موفق شد در جام ملت‌های آسیا مالزی، با نتیجه ده بر یک تایلند را گلباران کند. گلزنان ایران در آن دیدار، رضا رضایی‌کمال سه‌گل، علی صانعی سه گل، احمد باغبان‌باشی دو گل و کاظم محمدی دو گل بوده‌اند.

وحید شمسایی، سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال ایران، بهترین گلزن تیم ملی برابر تایلندی‌ها بوده است. شمسایی در دوران بازیگری خود 13 بار دروازه تایلند را باز کرده.

 پوشش زنده خبری

09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:09

حلقه اتحاد بازیکنان تیم ملی در حین گرم کردن.

09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:09

تصاویر از گرم کردن بازیکنان پیش از شروع مسابقه. رفته رفته همه چیز مهیای شروع بازی می‌شود.

09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:08

بازیکنان تیم ملی ساعت 13:30 دقیقه به وقت ایران به سالن بانکوک آره‌نا محل برگزاری مسابقه رسیدند و از تصاویر مشخص است که روحیه بالایی برای پیروزی در بازی آخر دارند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.