تجریه متفاوت قاریان ایرانی در کابل

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 17:08
سیزده نفر از قاریان شناخته شده کشورمان در عرصه بین المللی این روز‌ها در شهر کابل پایتخت افغانستان حضور دارند. تلاوت قاریان ایرانی در نمایشگاه قرآنی کابل همه روزه هزاران نفر را به پای منبر قرآنی می‌آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سیزده نفر از قاریان شناخته شده کشورمان در عرصه بین المللی این روز‌ها در شهر کابل پایتخت افغانستان حضور دارند. تلاوت قاریان ایرانی در نمایشگاه قرآنی کابل همه روزه هزاران نفر را به پای منبر قرآنی می‌آورد.
قاریان ایرانی با اشاره به استقبال پرشور مردم افغانستان از تلاوت آنان می‌گویند: در افغانستان تجربه متفاوتی داشته اند و از حضور پرشور مردم در محافل انس با قرآن غافلگیر شده اند. همزمان مسئولان کشورمان در سفارت ایران در کابل می‌گویند: قرآن محور وحدت مسلمانان است و می‌تواند همکاری‌ها را با افغانستان افزایش دهد.


با صداها:
احمد ابوالقاسمی- قاری قرآن
سید محمد موسوی - قاری قرآن
سید حسن مرتضوی- معاون سفیر ایران در کابل
سید روح الله حسینی- رایزن فرهنگی ایران در کابل
-------------------

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.