اجرای طرح آبرسانی به شهر صیدون و روستاهای اطراف

شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 18:47
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای پروژه کوتاه‌مدت آبرسانی به شهر صیدون و روستاهای اطراف برای مقابله با تنش آبی خبر داد.

صابر علیدادی امروز (۲۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: طرح تامین آب ۴۰۰۰ نفر در شهر صیدون و هفت روستای این شهرستان در حال اجراست. با آغاز دولت سیزدهم و توجه این دولت به تامین آب شرب شهرها و روستاها، طرح‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مختلف آبرسانی در استان خوزستان در حال اجرا بوده است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، پروژه اصلاح خط انتقال آب از چاه گلال دوپران به مخزن شهر صیدون بود. طول خط انتقال این پروژه چهار کیلومتر بود.

او با اشاره به اینکه عملیات اصلاح خط انتقال آب مخزن صیدون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این عملیات با هدف پایداری آب در شهر صیدون و هفت روستای این شهرستان و مقابله با تنش آبی طراحی و اجرا شده است.

علیدادی بیان کرد: با اجرای این طرح کوتاه‌مدت ساکنان روستاهای شهید بهمنی، طلاور ۱، میان‌بیشه، گلال دوپران و سردره، شهرک شهید کلاه کج، روستای آب گرمک و ۴۰ درصد جمعیت شهر صیدون از آب پایدار و با فشار مناسب بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در شهر صیدون و روستاهای اطراف ۱۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار دارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.