۲۲۲ روز جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 19:27
رژیم صهیونیستی پس از دویست و بیست و دومین روز از جنگ همچنان به نسل کشی خود در نوار غزه ادامه می‌دهد.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رژیم صهیونیستی پس از دویست و بیست و دومین روز از جنگ همچنان به نسل کشی خود در نوار غزه ادامه می‌دهد.





تصاویری از انفجار تانک رژیم صهیونیستی با بمب "الفهد" در غزه
کانال تلگرام ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با انتشار ویدئویی نوشت: گردان‌های شهدای الاقصی در درگیری‌های محله الزیتون غزه، با بمب الفهد یک فروند تانک رژیم اشغالگر را منفجر کردند.







خسارات وارد شده به رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر
حساب کاربری شبکه تلویزیونی الغد در ایکس ۴ اینفوگراف از خسارت‌های وارده به رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر را منتشر کرد که به شرح زیر است:
گردان‌های قسام ۱۲ عراده تانک، ۳ نفر بر و سه دستگاه بولدوزر D۹ را منهدم کرد.
گردان‌های قدس، دو تانک مرکاوا، یک بولدوزر D۹ و یک هواپیمای ایوا مکس را منهدم کرد.
گردان‌های ابوعلی مصطفی، ۲ خودروی نظامی و ۲ هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کرد.






وداع فلسطینی‌ها با پیکر‌های شهدا در غزه
کانال تلگرام شبکه خبری قدس تصاویری از وداع فلسطینی‌ها با پیکر‌های شهدا منتشر کرد که در جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه به شهادت رسیدند.


تصاویری از پیکر کودکان شهید در غزه
کانال تلگرام شبکه خبری قدس با انتشار تصویری از پیکر دو کودک شهید فلسطینی نوشت: رژیم اشغالگر به جنایت نسل کشی علیه کودکان غزه ادامه می‌دهد.




تصاویری از ویرانی محله الصبره در غزه
کانال تلگرام شبکه خبری قدس تصاویری از ویرانی گسترده محله الصبره در جنوب غزه در پی حملات اسرائیل منتشر کرد.





تشییع پیکر بدون سر شهید فلسطینی در کرانه باختری
فلسطینیان در شهرک شویکه، شمال شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن، پیکر شهید تامر فقها را که بیش از دو هفته پیش در شهرک دیر الغصون در شمال این شهر (طولکرم) شهید شده بود، تشییع کردند.
شهید فقها به همراه چهار نفر دیگر در عملیات نظامی اشغالگران اسرائیلی در این شهرک به شهادت رسیدند. گروه‌های دفاع مدنی، پیکر او را در حالی که سر از بدنش جدا شده بود، پیدا کردند. اسرائیل در این عملیات، پیکر‌های دیگر شهدا را ربود. رژیم اشغالگر اسرائیل، فقها را به انجام عملیات تیراندازی به خودرویی در شهرک بیت لید که باعث کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن شماری دیگر شده بود، متهم کرد.





بازگشت شهروندان به محله الزیتون غزه پس از عقب نشینی صهیونیست‌ها
کانال تلگرام خبرگزاری صفا با انتشار تصاویری نوشت: با عقب نشینی خودرو‌های رژیم اشغالگر، شماری از شهروندان برای جستجوی خانه هایشان، در حال بازگشت به محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه، هستند.





ویرانی مرکز بهداشتی در محله الزیتون در جنوب شرق غزه
کانال تلگرام خبرگزاری صفا با انتشار ویدئویی نوشت: نیرو‌های رژیم اشغالگر مرکز بهداشتی شهدا الزیتون را در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه ویران کردند.





رنج بی پایان کودکان غزه در نسل کشی رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی شبکه الاقصی با انتشار تصاویری از تلاش پرستاران برای پانسمان جراحات یک کودک خردسال فلسطینی نوشت: رنج و بدبختی کودکان غزه با تداوم جنگ نسل کشی اسرائیل تمامی ندارد.


تصاویری از مدرسه ویران شده در محله الزیتون غزه
کانال تلگرام خبرگزاری شهاب با انتشار ویدئویی نوشت: این مدرسه در حمله رژیم اشغالگر به محله الزیتون در جنوب غزه طی روز‌های اخیر ویران شده است.



پیکر‌های شهدا در بیمارستان شهداء الاقصی در دیر البلح
کانال تلگرام الرساله تصاویری از پیکر‌های شهدا در بیمارستان شهداء الاقصی منتشر کرد که در حملات رژیم اشغالگر به مرکز منطقه غزه به شهادت رسیدند.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.