بارش باران در جاده‌های ۴ استان/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور غربی تهران

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 21:24
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۴ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است و تنها در سه محور آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا،   آزادراه تهران – ساوه حدفاصل فیروزبهرام تا رضی آباد و مقاطعی از محور تهران – شهریار نیمه سنگین است.

وی درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود. همچنین سه محور اراک – بروجرد، محور قدیم چناران – مشهد و محور بردسکن - بجستان نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، درباره محورهای مسدود غیرشریانی نیز گفت:‌ هشت محور هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور،  یزد – دربید،  حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه،  رباط پشت بادام – بیاضه و  چخماق – فریمان نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان های گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است. توصیه همیشگی پلیس در شرایط بارندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.