سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:51
شاهرود- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، سکوی تامین و تولید را به زودی راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش‌های مختلف مانند گردشگری دارد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تربیت نیروی انسانی برای تبیین ظرفیت‌های ایران کار کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدل جدید که مدل در حقیقت پایه و عرصه تربیت دانشجو در محیط است به میدان آمده و اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی و نشست‌هایی از این دست با هدف تبیین حرکت جدید دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه شاهرود یکی از شهرهای مهم ما در زمینه علم و عرفان محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های عظیمی مانند بایزید بسطامی، ابوالحسن خرقانی و میراثی از این دست است، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در واقع یک نوع نقطه اتکا محسوب می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و قابل اعتنای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر البته دچار افت و خیزهایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این بازدید بتوانیم مسائل مرتبط با دانشگاه را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم، گفت: بالندگی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در زمره اهداف ما است.

وی درباره شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم نیز توضیح داد: شعار سال دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نوآوری دارد زیرا جهش با نوآوری آغاز می‌شود و مشارکت نیز یک پدیده اجتماعی است لذا یک نگاه بسیار کلان در مجموعه دانشگاه آزاد کشور با راه اندازی یک سکوی تولید و تأمین ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مبتنی بر سکوی تأمین و تولید با مشارکت مردم اقدامات مرتبط با تحقق شعر سال را دنبال می‌کند، گفت: مراحل اولیه راه اندازی این سکو انجام شده و اقداماتی در این زمینه در دست اجرا است تا بتوانیم تولید بدون کارخانه را در کشور رقم بزنیم و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.