شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 13:03
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یکشنبه ۹ اردیبهشت یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محمدعلی زهره‌ای در محل دفتر استاندار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ‌ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را ۴ برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این دیدار اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است. روند کار ساخت طرح نهضت مسکن ملی در خراسان رضوی مخصوصا با رویکرد گروه ساخت از شتاب مطلوب برخوردار و رضایت بخش به کار خود ادامه می‌دهد و با وجود اهتمام استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و تلاش تخصصی مدیر کل راه و شهرسازی استان، به زودی در خراسان رضوی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره با وظایف محوله وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف نظیر راه، مسکن و .... توضیحاتی را ارائه و برنامه‌های کلان وزارت راه و شهرسازی را تشریح کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص چارت سازمانی و کمبود منابع انسانی در اغلب شهرستان‌ها، لزوم ترمیم چارت را ضروری دانست و گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم تا به شکل شبانه روزی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات و موانع تلاش کنیم.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخشهای مختلف رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کرده است که این رتبه‌ها شامل رتبه اول در بخش تامین زمین ، رتبه اول در تعداد قراردادهای آماده سازی سایت‌ها، رتبه دوم در تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد و رتبه اول در واگذاری زمین در بخش روستایی در سطح کشور را دارا است و جزو استان‌های پیشران کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.