دو امتیازی گل‌گهر با تیم دگرگون شده؛/ حسینی همه را شگت‌زده کرد (عکس)

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 17:13
شاگردان سید مجتبی حسینی با پیروزی مقابل پیکان شرایط خوبی در لیگ برتر پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه" ، جدایی 14 بازیکن بزرگسال در تابستان گذشته و 3 مهره بزرگسال در نقل و انتقالات نیم‌فصل شرایطی برای آلومینیوم اراک ساخت که کمتر کسی تصور نتایج و عملکرد موفق از این تیم را داشت، اما سید مجتبی حسینی تیمی ساخت و مهره‌هایی را نگه داشت و جذب کرد که حالا توانستند فراتر از انتظار ظاهر شوند و هواداران‌شان را سورپرایز کنند.

مجتبی حسینی که تیمش همواره نمایش تاکتیکی خوبی در بازی‌ها داشته و پیروزی‌های مهم و بزرگی مقابل مدعیان در این فصل به دست آورده، حالا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر توانسته جایگاه قابل قبولی داشته باشد و با برتری مقابل پیکان در بازی روز گذشته، به 2 امتیازیِ گل‌گهر سیرجان در رتبه ششم برسد.

2019361

آلومینیوم اراک پس از شگفتی‌سازی در جام حذفی و پیروزی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران و برتری به یاد ماندنی برابر پرسپولیس، اکنون شرایطی پیدا کرده که می‌تواند بهترین رتبه تاریخ خود در چهارمین سال حضورش در لیگ برتر را هم به دست بیاورد و به رتبه ششم یا حتی پنجم هم برسد.

شاگردان مجتبی حسینی با برتری روز گذشته مقابل پیکان بالاتر از مس رفسنجان و ذوب‌آهن قرار گرفتند و حالا یک امتیاز با شمس‌آذر و دو امتیاز با گل‌گهر فاصله دارند که بعید نیست در دیدار آینده و در صورت برتری برابر صنعت نفت آبادان این اختلاف را جبران کنند و نزدیک‌تر از همیشه به رده‌های بالاتر شوند.

بازی آینده آلومینیوم مقابل صنعت نفت برای رتبه تک رقمی این تیم و البته رسیدن به بهترین رده در هفته‌های پایانی فصل کلیدی خواهد بود؛ ضمن اینکه آنها می‌توانند با موفقیت در این بازی، با روحیه مضاعف به استقبال دیدار جام حذفی بروند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.