علم متصل به نیت درست ثروت و توانمندی برای کشور به ارمغان می‌آورد

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 17:39
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تحقق وعده صادق، به واسطه تلاش‌های مدافعان وطن و با مدیریت و راهبری مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی در آیین شصت و دومین جایزه البرز، این مراسم را نمونه‌ای ارزشمند از حوزه علم و دانش دانست که با انقلاب اسلامی فرصت جوشش یافت و افزود: بنیاد البرز به واسطه اهتمام به عمل نیک وقف پا گرفت.

وی افزود: قاعده کلی در قرآن وجود دارد که هر چه متعلق به ما است، فانی و از بین رفتنی است. چشم، عمر و زیبایی فانی است، ولی اگر این داشته‌ها به حقیقتی متصل شود، ماندگار و جاودانه خواهد شد.

رستمی، علم را ارزشمندترین دارایی‌ها توصیف کرد و یادآور شد: در بیانات آمده است که دانشمند سود رسان ۷۰ هزار بار از عابدی که به خود می اندیشد، برتر است؛ چون آن عابد به خود فکر می‌کند، ولی آن دانشمند برای نجات بشر حرکت می کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به توفیقات کشور در وعده صادق، این دستاورد را حاصل و دستاوردهای مدافعان وطن و با مدیریت راهبری که مقام معظم رهبری هستند، دانست و یادآور شد: این دستاوردها کشور را به جایی رساند که مفهوم بازدارندگی را در منطقه تغییر داد.

وی تاکید کرد: اگر علم متصل به نیت و جهت درست باشد، ثروت و بی نیازی و توانمندی را برای کشور به ارمغان می آورد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.