مجتبی حسینی: با ۳ سال کار فنی می‌توان به بالای جدول لیگ برتر رسید

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 15:37
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به اعتقاد من فقط پول نیست بلکه زیر ساخت هم در موفقیت تیم‌های تاثیر گذار است.
مجتبی حسینی: با ۳ سال کار فنی می‌توان به بالای جدول لیگ برتر رسید
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­­مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل از بازی با پیکان گفت: این درست است که رقابت با تیم‌های پولدار سخت است، اما فقط هم پول نیست و باید زیر ساخت‌ها هم فراهم شود و بنده معتقدم با ۳ سال کار فنی می‌شود در بالای جدول لیگ برتر بود.
 
وی در مورد دیدار با پیکان و بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال گفت: سعی کردیم بازیکنان را توجیهشان کنیم که تمام کردن یک کار مهم‌تر از شروع کردن یک کار است باید لیگ را خوب تمام کنیم و بچه‌ها باید به این باور رسیده باشند. ما می‌خواهیم در دو جام با نهایت تمرکز و با نهایت تلاش جلو برویم حالا نتیجه باید دید چه می‌شود، اما هر دو تا قسمت بازی‌ها ­هم جام حذفی و هم لیگ برتربرای ما اهمیت دارد و فرقی ندارد، چون فوتبال به شکلی است که اگر یک بازی را از دست بدهید تمام است و بازیکنان باید توجیه شوند و بدانند که باید نهایت تلاش را برای موفقیت داشته باشند و هر بازی محلی برای درخشش بازیکنان است.
 
­حسینی افزود: ما به هر شکل وظیفه داریم کارمان را درست انجام دهیم گاهی نتایج باور نکردنی می‌شود و گاهی نتیجه دلخواه بدست نمی‌آید ولی ما باید بدانیم بیشترین بهره برداری از پتانسیل بازیکنان انجام گیرد، اما توقع را هم نباید بالا برد ما باید بدانیم با یکسری از تیم‌ها رقابت می‌کنیم که از هر نظر دستشان باز‌تر از ماست شرایط مالی و کادر بازیکن و ... زیاد فرق ندارد، اما سخت است رقابت با این تیم‌ها ولی ما اهل رقابت هستیم و بازیکنان توانمندی داریم ­بنده معتقدم با ۳ سال تلاش می‌شود به بالا‌های جدول رفت.
 
­سرمربی آلومینیوم اراک در مورد مهدی لیموچی گفت: در مورد این بازیکن زیاد حرف زده می‌شود اجازه بدهید کارش را انجام بدهد یک فوتبالیستی است با شخصیت و بچه خوبی است کار کرده و زحمت کشیده پیشرفت کرده است، اما این درست نیست تمرکز این بازیکن رو بهم می‌زنند نباید اینقدر در مورد این بازیکنان جوان و خوب حرف بزنیم تا توقع بالا می‌رود و باعث اُفت آنها شود.
 
­وی در مورد تمدید قرارداد با اراکی‌ها گفت: تمدیدی در کار نیست و من ۲ ساله قرارداد دارم و هنوز هم تمدید نکرده ام.
 
وی در مورد داور‌های لیگ برتر فوتبال گفت: ­از بُعد نتیجه گیری یکسری اتفاقات برای ما افتاد از داوری‌ها که باعث شد در جدول تغییراتی ایجاد شود ­و جامعه کارشناسان فوتبال و خود ریاست محترم کمیته داوران اذعان داشتند که شانس ما بوده است حالا سهوا خیلی قضاوت‌ها به ضرر ما بود این ضربه زیادی به ما زده است چرا که در ۵ یا ۶ ­دیدار نتیجه بازی تاثیر پذیر بوده و مصدومیت‌ها و نقل و انتقالات هم از دیگر عواملی است که در جدول رتبه بندی تاصیر داشته است.
 
وی در مورد دیدار با پرسپولیس در جام حذفی گفت: خوشحالیم که جلوی تیم پرسپولیس ۵۴ درصد مالکیت داشتیم و این مرا خوشحال می‌کند امیدوارم با یک کار خوب و بی حاشیه بتوانیم پیشرفت کنیم و بچه‌ها از نظر فنی بهتر بشوند آلومینیوم تیم شهر اراک واقعا بزرگترین دلخوشی مردم است و من دیدم که مردم اراک با بُرد‌های ما حالشان خوب می‌شود و با نتایج بد ما افسرده می‌شوند و خودشان بار‌ها گفتند دلخوشی ما این تیم است که بعد از سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران رقابت می‌کند و من هم معتقدم نزدیکی مردم و تیم حال همه را خوب می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.