اهداء ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 15:28
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمندسازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است.

وی با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم نوع‌دوست باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم نوع دوست و سخاوتمند استان در قالب( صدقات، نذورات، زکات و...) تامین شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم نیک‌اندیش همواره می‌توانند با مشارکت در طرح‌های مختلف و متنوع حمایتی کمیته امداد، یاری‌گر این نهاد در رفع مشکلات محرومان و نیازمندان هرمزگانی باشند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.