انتصاب مدیرعامل پتروشیمی مهر پتروکیمیا

شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 16:32
رکنا: با حکم مدیرعامل گروه اقتصادی مفید، دکتر «اسدالله ابویسانی» بعنوان مدیرعامل پتروشیمی مهر پتروکیمیا منصوب شد.
انتصاب مدیرعامل پتروشیمی مهر پتروکیمیا

به گزارش رکنا؛ طی حکی از سوی «عبادالله عبداللهی» مدیرعامل گروه اقتصادی مفید، دکتر«اسدالله ابویسانی» بعنوان مدیرعامل پتروشیمی مهر پتروکیمیا منصوب شد.

پتروشیمی «مهر پتروکیمیا» یکی از مهم ترین پروژه ها در صنعت پتروشیمی کشور و بزرگ ترین واحد تولید پلی پروپیلن است که در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شرکت مهرپتروکیمیا (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۵ ایجاد گردید. خطوط اصلی فعالیت شرکت، ایجاد، احداث و سرمایه گذاری در طرح‌های صنایع پتروشیمی با محوریت تولید پروپیلن و مشتقات آن است. این شرکت در حال احداث پتروشیمی با هدف گذاری ۴۵۰ هزارتن پروپیلن و ۴۵۰ هزار تن پلی پروپیلن (PP) در سال، در سایت پلان پروژه واقع در منطقه عسلویه است. بازار این محصولات، صنایع خودرویی، دارویی، بهداشتی، غذایی، بسته‌بندی، پوشاک، لوله‌سازی، انرژی و مخابرات می‌باشد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.