فرایند دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در سمیرم آغاز شد

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 08:16
اصفهان - فرماندار سمیرم از آغاز فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر هدایت صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم اظهار کرد: این انتخابات بین ۲ کاندیدای راه یافته از دور اول برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۵ هزار نفر از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شهرستان سمیرم واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: باید توجه داشت که بخشی از جمعیت این شهرستان عشایر بوده و ایامی از سال را در این شهرستان حضور دارند.

فرماندار سمیرم با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی واجدان شرایط رأی دادن در دور اول این انتخابات ابراز کرد: با توجه به ورود عشایر افزایش مشارکت را در این دوره از انتخابات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۶۸ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸ شعبه سیار و ۴۰ شعبه ثابت برای امروز فعالیت خواهند داشت، گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در چهار بخش مرکزی، پادنا، پادنای علیا و وردشت عوامل اجرایی انتخابات هستند.

گفتنی است، تعداد کل آرای صحیح حوزه سمیرم در اسفند سال گذشته ۴۲ هزار و ۸۱۲ رأی و شمار آرای سیدمحمد موسوی ۶ هزار و ۶۹ رأی و رحیم کریمی هفت هزار و ۶۷۳ بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.