فرایند انتخابات با سهولت پیش می‌رود

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 13:56
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای تمدید احتمالی زمان انتخابات پس از ساعت ۱۸، تا ۳ ساعت تمدید در اختیار وزارت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روند دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز، فرآیند رای‌گیری در ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان، ۱۱۵۱۰ شعبه، ۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری برای مشخص‌شدن ۹۰ نامزد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده آغاز شده است.

وی افزود: برای تمدید احتمالی زمان انتخابات پس از ساعت ۱۸، تا ۳ ساعت تمدید در اختیار وزارت کشور است که با پیشنهاد وزارت کشور و با تایید شورای نگهبان صورت خواهد گرفت.

اسلامی تاکید کرد: در این مرحله، نظرهای هیات‌های اجرایی را تامین کرده‌ایم و انتخابات در شعبه‌ها ادامه خواهد داشت؛ از طرفی تمام گزارش‌های انتخابی اینگونه بوده است که خدا را شکر مشکل خاصی نبوده است و هم صندوق‌های رأی و هم دستگاه‌های الکترونیکی، به آسانی فرایند انتخابات را پیش می‌برند.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.