دلیل جاماندن رضاپور و منافی از سفر به عراق/ عنایتی در اولین امتحان دستیار کم دارد!

شنبه 20 خرداد 1402 - 04:18
دو مربی تیم امید به دلیل تاخیر در اضافه شدن به این تیم از سفر به عراق بازماندند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران آماده سفر به کشور عراق برای حضور در تورنمنت غرب آسیا می‌شود؛ در آستانه سفر به کربلا اما مشخص شده که دو دستیار رضا عنایتی قادر نیستند تیم امید را در این مسابقات همراهی کنند.

میثم رضاپور و جواد منافی دو مربی تیم امید هستند که در سفر به عراق غایب هستند و دلیل این مسئه صادر نشدن روادید و عدم حضورشان در لیست اعضای تیم است.

رضا عنایتی سرمربی امیدها در خصوص غیبت منافی و رضاپور در سفر تیم زیر 23 ساله ایران به کربلا گفت:‌ «متاسفانه ما لیست‌مان را قبلا داده بودیم. گفتم بنا به همان محدودیتی که داشتیم، این 2 عزیز در تهران می‌مانند. انشاالله پس از بازگشت از عراق، به جمع ما اضافه می‌شوند.»

با این شرایط شاهد خلوت شدن نیمکت تیم امید ایران در مسابقات عراق هستیم. موضوعی که ممکن است رضا عنایتی را برای انجام امور جاری و به خصوص در تمرینات با مشکلاتی مواجه کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.