حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:05
ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، از مطرح شدن سوالی درباره آینده لوئیس انریکه بسیار عصبانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی دورتموند به میدان رفت و با یک گل در این بازی شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال این مسابقات بازمانده باشد.

حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان در حالی رخ داد که آنها آمار باورنکردنی ۳۰ شوت در چهارچوب را به ثبت رساندند اما نتوانستند دروازه حریف را در این بازی باز کنند و بسیاری معتقد هستند که بدشانسی یکی از دلایل اصلی غیبت آنها در فینال لیگ قهرمانان است.

1998110

با این حال، پاری سن ژرمن بازی خوبی ارائه کرد و به نظر می‌رسد که الخلیفی هم از عملکرد تیمش راضی بود و همین موضوع باعث شد که مطرح شدن سوالی درباره آینده و وضعیت انریکه به شدت باعث خشم و عصبانیت او شود.

رییس باشگاه پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال گفت:« این سوال جدی است؟ صادقانه، هیچی از فوتبال می‌دانی و می‌فهمی؟ ما در حال ساختن پروژه‌ای طولانی مدت با جوان‌ترین بازیکنان در اروپا هستم و آینده روشن خواهد بود. به این مسیر ادامه خواهیم داد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.