فرزاد قادری با کسب سه نشان طلا قهرمان مسابقات جهانی کمپو شد

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 18:52
فرزاد قادری  یک هفته پس از مبارزه در لیگ حرفه‌ای اوکتاگون قزاقستان، با حضور در رقابت‌های جهانی کمپو در ترکیه موفق شد ۳ نشان طلای این پیکار‌ها را کسب کند.

فرزاد قادری با کسب سه مدال طلا قهرمان مسابقات جهانی کمپو شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قادری که در ترکیب تیم اژد‌های سرخ به مربیگری مسعود جعفری در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد در سه استایل سابمیشن، ناک داون و فول کمپو با پیروزی بر تمامی رقبا،   سه نشان خوش رنگ طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

مبارزات بخش ام ام‌ای و فول کمپو این پیکار‌ها با حضور قهرمانان عنوان دار و صاحب رنکینگ ادوار گذشته از حساسیت بالایی برخوردار بود.

مسابقات جهانی کمپو ۲۰۲۴ در دو بخش آقایان و بانوان طی روز‌های ۳ الی ۹ اردیبهشت۱۴۰۳ به میزبانی شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد و طی آن ورزشکاران بیش از ۴۵ کشور جهان در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در قسمت فرم، دفاع شخصی و همچنین ۴ ماده مبارزاتی سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو با یکدیگر به رقابت پرداختند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.