ساخت یک مسجد دیگر در یک پارک دیگر، در فاصله ۳۰۰ متری مسجد جامع!

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 15:57
شهرما نوشت: شهرداری می‌خواهد ۶۰۰ متر مربع از فضای پارک را که چندین درخت سبز و بزرگ در آن قرار دارد، برای این منظور تخریب کند.
ساخت یک مسجد دیگر در یک پارک دیگر، در فاصله ۳۰۰ متری مسجد جامع!

به گزارش شهرما،زاکانی قصد دارد با قطع و جابه‌جایی درختان بوستان خوارزمی (واقع در ضلع شمال‌شرقی تقاطع بزرگراه‌های همت و چمران و سمت غربی بیمارستان بقیه‌الله) در داخل پارک مسجد بسازد.

شهرداری می‌خواهد ۶۰۰ متر مربع از فضای پارک را که چندین درخت سبز و بزرگ در آن قرار دارد، برای این منظور تخریب کند.

این موضوع در جلسه‌ای که به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور تعدادی از مدیران وی و دو عضو شورای شهر برگزار شده، به تصویب رسیده و در مرحله اجراست.

این در حالی است که در فاصله کمتر از ۳۰۰ متری این پارک، درست در سمت شرقی بیمارستان بقیه‌الله متعلق به سپاه، از سالها قبل یک مسجد جامع بزرگ و باشکوه ساخته شده و هم‌اکنون فعال است.

در تصاویر بالا محدوده‌ی درختان و فضای سبزی که قرار است ریشه‌کن و تخریب شود، و فاصله نزدیک این پارک تا مسجد جامع کاملا مشخص است.

نکته تلخ اینجاست که دستیار زاکانی حتی از غصبی بودن زمین مورد نظر برای ساخت مسجد هم ابایی ندارد و در نامه خود می‌نویسد اگر معارض و مالک پیدا شد، بعدا بهای زمین را می‌پردازیم!

 

 

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.