با تکیه بر توانمندی‌ و ظرفیت‌های مردمی به پیش می‌رویم

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 12:49
سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به رویکردهای مردمی در دولت آیت‌الله رئیسی، گفت: با تکیه بر توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

فرج‌الله شوشتری امروز (نهم اردیبهشت ماه) در آیین معارفه‌اش که با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد، اظهار کرد: من برای خدمت به مردم در هر مسند و مسؤولیتی، بخصوص وقتی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بودم اظهار خوشحالی داشتم. اکنون بسیار خرسندم که در دولت آیت‌الله رئیسی، مقام والای خدمتگزاری برای مردم ایران اسلامی بویژه مردم خوب استان سمنان نصیبم شده است. 

فرزند سردار شهید اشتری با بیان اینکه به یک انقلاب اداری و دولتی نیاز داریم، گفت: ان‌شاءالله شعار استاندار سمنان را مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی مد نظر قرار خواهیم داد. همچنین مسیر روشنی را که با استاندار سمنان اعلام شد و مورد تأیید رئیس جمهوری قرار گرفت با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های استاندار، پرقدرت‌تر ادامه خواهیم داد. 

وی اظهار کرد: هر جا ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم انجام شد، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم. ان‌شاءالله در این مسیر با بهره‌گیری از شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت. 

به گزارش ایسنا، فرج‌الله شوشتری فرزند شهید سردار شوشتری، فرمانده نیروی زمینی سپاه و متولد سال ۱۳۵۶ در مشهد است. او مدرک کارشناسی زمین‌شناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان رضوی، رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی، عضو علی‌البدل شورای شهر پنجم کلان‌شهر مشهد و ... از جمله مسؤولیت‌های پیشین سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استاندار سمنان است. شوشتری جایگزین احمد ریواده در معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان شده است. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.