واکنش تندی ویسی به محرومیت 2 میلیاردی؛ آدم می‌کشتم ارزان‌تر می‌شد!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:28
سرمربی فولاد اظهارات تندی نسبت به جریمه سنگین مالی توسط سازمان لیگ داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی که دو روز قبل از سوی سازمان لیگ با جریمه 2 میلیارد تومانی به علت اظهاراتش در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک مواجه شد، شب گذشته در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

ویسی در واکنش به مبلغ قابل توجه جریمه از سوی سازمان لیگ گفت: آنقدر استرس و فشار بازی‌ها روی من وجود دارد که مسائل مالی در آن گم شده است. من اول فکر کردم 200 میلیون یا 20 میلیون تومان جریمه شدم، اما بعد دیدم که 2 میلیارد تومان است!

سرمربی فولاد خوزستان یادآور شد: مگر سازمان لیگ مرجع قانونی است که حکم می‌دهد؟ ابتدا فکر کردم کمیته انضباطی من را جریمه کرده که جا دارد از آقای حسن‌زاده به‌عنوان رئیس این کمیته عذرخواهی کنم.

ویسی تاکید کرد: دستورالعمل سازمان لیگ دیگر چه چیزی است؟ مگر مرجع قانونی هستند؟ من از زمانی که این جریمه آمده، در دیکشنری، لغت‌نامه دهخدا و تمام لغات فارسی می‌گردم که «رصد» یعنی چه؟ آخرش به این رسیدم که یعنی «پاییدن»! یعنی یک موضوعی را «بِپایید»، 2 میلیارد تومان جریمه دارد؟

او ادامه داد: اینکه گفتم اگر نمی‌توانید اداره کنید، حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی به میدان بیایند، جریمه دارد؟ من این حرف‌ها را برای کمک به خودم زدم. الان هم می‌گویم اگر نمی‌توانید کار را انجام بدهید، به حفاظت اطلاعات بسپارید تا خیلی خوب این موضوع را رسیدگی کند. به کجای شما برخورد که این حرف را زدم؟

سرمربی فولاد در خصوص زمان حضورش در تهران برای پیگیری این پرونده گفت: امروز یا فردا باید به سازمان لیگ بروم. اگر یک نفر مرتکب قتل شود، ابتدا باید به دادگاه و بعد به دیوان عدالت برود و پس از آن برای او حکم صادر می‌کنند، اما من هنوز کمیته انضباطی فدراسیون نرفته‌ام، اما هنوز کمیته انضباطی از من چیزی نخواسته است!

ویسی در واکنش به اینکه تا زمان پرداخت این مبلغ اجازه نشستن روی نیمکت فولاد را ندارد، ابراز کرد: به خدا قسم، به والله قسم، اگر نیاز باشد تا دادگاه حکمیت ورزش، ای‌اف‌سی و فیفا این موضوع را پیش می‌روم چون هیچ چیزی نیست.

سرمربی فولاد تصریح کرد: اگر من یک انسان را بکُشم که بدترین کار دنیا است، باید 800 میلیون تومان دیه و جریمه بدهم، اما چطور برای یک حرف در فوتبال باید 2 میلیارد تومان پرداخت کنم.

او درباره مبلغ قراردادش با باشگاه فولاد ابراز کرد: قرارداد من یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. اگر هم تیم بماند هم این مبلغ به 5 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.

سرمربی فولاد پیرامون وضعیت نه چندان خوب تیم‌های خوزستانی گفت: به نظرم 100 درصد دو تیم خوزستانی در لیگ برتر می‌مانند و رو سیاهی به زغال می‌ماند. به ما کمک کنید چون واقعا فوتبال خوزستان حیف است. درست است محدودیت نمی‌شناسد و فوتبال حد و مرز ندارد ولی ما را اذیت می‌کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.