سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 23:14
در پی چند فقره تصادف در محورهای نیشابور، مه‌ولات و فیروزه یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در همین خصوص به ایسنا گفت: در پی تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه مشهد_ نیشابور ۱۲ نفر مصدوم شدند.

سید حمید حسینی اظهار کرد: حادثه فوق عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در بزرگراه مشهد_نیشابور رخ داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شد، ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۱۲ نفر ارزیابی شد.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد: اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان انجام شده و تعداد ۹ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی در ادامه از امدادرسانی به هشت مصدوم حادثه واژگونی خودروی ۲۰۶ در محور فیروزه خبر داد و گفت: حادثه فوق امروز در محور فیروزه رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور سه دستگاه آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شد.

 حسینی عنوان کرد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هشت نفر ارزیابی شد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شده و هر هشت مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

همچنین در حادثه دیگری در محور مهنه_گناباد یک نفر کشته و یک تن دیگر نیز مصدوم شد.

در همین خصوص رییس اورژانس ۱۱۵ شهرستان مه‌ولات افزود: حادثه واژگونی خودروی پارس که در محور مهنه - گناباد اتفاق افتاد یک کشته و یک مصدوم در پی داشت.

محمدرضا چهلسری با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲۰ محور مهنه - گناباد رخ داد، عنوان کرد: بنابر اعلام مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بلافاصله کارشناسان پایگاه اورژانس جاده‌ای مهنه به محل اعزام و مصدوم حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض‌آباد مرکز شهرستان مه‌ولات منتقل شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.