اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 13:58
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: طی ارزیابی های صورت گرفته سازمان نوسازی مدارس کشور در بین ادارات کل ، استان هرمزگان در حوزه مدیریت حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرآنلاین، «مهدی باوقار زعیمی»، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: همچنین طی ارزیابی های صورت گرفته بین معاونت‌ها؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حوزه معاونت فنی حائز رتبه نخست و حوزه مشارکتهای مردمی ( جذب خیرین) در سطح عالی و شایسته تقدیر شد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در خصوص فرایند ارزیابی عملکرد ادامه ابراز داشت: ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران، سالیانه به منظور رعایت اصل شایسته سالاری و مدیریت بهبود عملکرد و کیفیت کار، اعمال ضابطه شایستگی در تصمیمات اداری، به کارگیری نتایج ارزیابی در بهسازی نیروی انسانی و افزایش کارایی و اثربخشی عملکرد صورت می‌گیرد.


باوقار ، ارتقاء کیفیت عملکرد کارکنان ، ارائه بازخورد از نتایج و اجرای برنامه‌های آموزشی مورد نیاز،تدوین رویه‌های لازم جهت اجرای فرایند ارزیابی،افزایش ضمانت اجرایی فرایند ارزیابی از طریق تدوین و آماده‌سازی ساز و کاری مدون و مستند در خصوص استفاده از نتایج ارزیابی،حل مسائل و مشکلات موجود را از اهم اهداف ارزیابی عملکرد اعلام داشت.


وی با بیان اینکه استان هرمزگان هم اکنون به قطب معماری در کشور مبدل گشته است اظهار داشت: استان هرمزگان توجه وافری به اتمام پروژه های نیمه تمام بزرگ مقیاس و پروژه های دارای هویت معماری بومی منطقه دارد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: افزایش ۲ برابری ساخت و تحویل کلاس درس در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ ، رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات مصوب سفر رییس جمهوری نسبت به سفر اول ، برگزاری اولین گلریزان احداث و تجهیز مدارس با مشارکت بخش خصوصی و صنایع ، اجرای اولین مدرسه تمام هوشمند در جزیره هرمز ، خرید بیش از ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی و ارسال ۲۵ کامیون تجهیزات به شهرستان بشاگرد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان ، آغاز عملیات احداث و تکمیل ۴۰ کلاس درس برای نخستین بار از محل مولدسازی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش و روشن شدن چراغ مولد سازی در راستای جهاد مدرسه سازی در استان هرمزگان، اتمام پیش نویس سند توسعه ، تکمیل و ساخت سه برابری مدارس با نیازهای ویژه نسبت به سال قبل ، بهسازی و شاداب سازی ۴۰۴ مدرسه طرح شهید عجمیان و اتمام پیش نویس سند توسعه (حوزه فضا و تجهیزات ) نیز از اهم اقدامات مجموعه نوسازی مدارس استان هرمزگان می باشد.


لازم به ذکر است؛ فرآیند آغاز ارزیابی عملکرد ادارات نوسازی مدارس از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و هفته گذشته نتایج آن اعلام شد که اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در این ارزیابی جزء ۵ استان برتر کشور قرار گرفت و در این ارزیابی در سطح ادارات و معاونت ها نیز هرمزگان در حوزه معاونت فنی حائز رتبه نخست و در حوزه مشارکتهای مردمی در سطح عالی و شایسته تقدیر قرار گرفت.


گفتنی است؛ در پایان حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اهدای لوح تقدیری از مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.