ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 12:11
رئیس پلیس راهور از ممنونیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی خبر داد.

ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور در جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ گفت: استفاده از چراغ زنون و استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه برای خودرو مطلقاً ممنوع و اگر در صورت مشاهده جریمه می‌شوند

سردار سید تیمور حسینی گفت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودرو‌ها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی ادامه داد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کار‌های خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.