کشف ۷۵۰ دستگاه تولید برق بنزینی و گازوئیلی قاچاق در نصیرشهر رباط کریم

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:58
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف دستگاه تولید برق بنزینی و گازوئیلی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در نصیر شهر رباط کریم خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم انباری را در یکی از محلات نصیرشهر که محل دپو کالا و تخلیه بارهای بسته‌بندی شده بود شناسایی کرده و  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران با هماهنگی قضائی وارد انبار شده و در بازرسی‌ها ۷۵۰ دستگاه تولید برق بنزینی و گازوئیلی خارجی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و توقیف کردند.

سردار عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: انبار مورد نظر پلمب و کالای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد. همچنین متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.