سردار آزمون بلای جان لورکوزن شد

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 00:19
ستاره ایرانی رم حضور موثر و درخشانی برای تیمش در ورزشگاه بایر آرنا داشته است.

ورزش سه: سردار آزمون پس از دو مسابقه دوری از ترکیب رم و حضور تعویضی مقابل بایر لورکوزن و یوونتوس، امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل شاگردان ژابی آلونسو به جمع ۱۱ نفر اصلی جالوروسی بازگشت و در نیمه اول استثنایی کار کرد تا تیمش شانس رسیدن به فینال را داشته باشد.

سردار آزمون بلای جان لورکوزن شد

تیم رم در حالی از ساعت 22:30 پنج‌شنبه شب در ورزشگاه بایر آرنا با حضور ثابت آزمون مقابل لورکوزن قرار گرفت که قهرمان بوندس لیگا در دیدار رفت موفق به کسب پیروزی در استادیوم المپیکو شده و شانس صعود بالایی داشت، اما ستاره ایرانی جالوروسی سرنوشت را برای تیمش در نیمه نخست تغییر داد.

این مهام ایرانی که حضور قرضی از بایر لورکوزن در رم داشته و با انگیزه زیادی برابر ژابی آلونسو و هواداران حاضر در استادیوم بایر آرنا قرار گرفته بود، از همان لحظات ابتدایی شور و اشتیاق زیادی برای ایجاد موقعیت و حمله به سمت دروازه حریف داشت که در دقیقه 11 یک پاس او توسط مدافعان دفع شد و به مقصد نرسید.

سردار آزمون بلای جان لورکوزن شد

در دقیقه 23 سردار نتوانست توپ را به مقصد برساند تا یک خطا در ادامه به سود بایر لورکوزن اعلام شود ولی این موقعیت راهی به مقصد نداشت و دوباره شاگردان دنیله ده‌روسی بازی را در دست گرفتند و ایجاد موقعیت کردند و قبل از سوت پایان نیمه نخست با درخشش سردار به گل رسیدند.

آنخلینو، مدافع چپ اسپانیایی رم در دقیقه 41 نفوذ سریعی از سمت چپ زمین انجام داد که پس از ارسال خطرناک او به محوطه جریمه، سردار آزمون در زمان حمله به سمت توپ، با خطا و گرفتن پیراهن توسط جاناتان تاه، کاپیتان و ستاره بایر لورکوزن مواجه شد تا داور سوت خود را به صدا دربیاورد و نقطه پنالتی را نشان بدهد.

سردار آزمون که هفته گذشته در بازی رفت مقابل بایر لورکوزن دو موقعیت خطرناک و جدی در زمان کوتاه حضورش در زمین ساخته بود، امشب پنالتی گرفت تا لیاندرو پاردس با شوت محکم به مرکز دروازه گل اول بازی را برای جالوروسی به ثمر رساند و امیدهای صعودشان به فینال لیگ اروپا را زنده کند.

ستاره ایرانی رم که با گرفتن پنالتی انگیزه گرفته بود، در دقیقه 45 قصد داشت دوباره با حمله به سمت توپ، این بار ارسال از جناح راست زمین را تبدیل به گل کند که توپ با بدشانسی از مقابل پای او عبور کرد و توسط تاپسوبا به کرنر زده شد.

تلاش ستاره ایرانی رم در خط حمله جالوروسی ادامه داشت ولی در دقیقه 3+45 آفساید او گرفته شد و یک دقیقه بعد هم وقتی قصد داشت ارسال کوتاه از پشت محوطه جریمه را به لوکاکو برساند و این بار پاس گل بدهد، بازهم با بدشانسی توپ او به مدافع بایر لورکوزن خورد و در اختیار گلر قرار گرفت تا داور سوت نیمه اول را به صدا در بیاورد.

سردار آزمون بلای جان لورکوزن شد

سردار آزمون بلای جان لورکوزن شد

گرفتن پنالتی توسط سردار و گلزنی پاردس کاری کرده تا رم در نیمه دوم با انگیزه بیشتری وارد زمین شود و برای جبران شکست دو بر صفر در بازی رفت و رسیدن به فینال تلاش کند. تلاش‌های گرگ‌ها در دقیقه ۶۶ به ثمر نشست و پاردس گل دوم آاس رم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه لورکوزن کرد. مهاجم ایرانی رم روی این پنالتی هم تاثیرگذار بود و در آخرین لحظه سر خود را دزدید تا توپ پشت سر او به دست مدافع لورکوزن برخورد کند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.