بسته تشویقی توسعه نوسازی بافت‌های فرسوده شهر اهواز تصویب شد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 23:41
اهواز- معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تصویب بسته تشویقی توسعه نوسازی بافت‌های فرسوده و بافت‌های ناکارآمد شهر اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جامع عصر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای اهواز بسته تشویقی توسعه نوسازی بافت‌های فرسوده و بافت‌های ناکارآمد شهر اهواز مصوب شد.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: بسته‌های تشویقی نوسازی بافت فرسوده فرصت بسیار مهم و مناسبی برای توسعه پایدار شهری است.

وی با اشاره به بسته‌های تشویقی نوسازی بافت فرسوده گفت: در دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی، تلاش‌های مهمی برای کاهش بافت‌های ناکارآمد و بازآفرینی شهری شده و ابلاغ بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی برای نوسازی بافت فرسوده یکی از مهمترین این اقدامات است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.