تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد

سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 16:32
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس استان گیلان گفت: همزمان با بزرگداشت هفته کار و کارگر ۳۱ عنوان برنامه از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در استان برگزار می‌شود

سرهنگ علی اسکندری امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای طوفان الاقصی و تبریک عملیات وعده صادق، اظهار کرد: امسال هفته کار و کارگر را در حالی گرامی می‌داریم که به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که ضمن تبریک این هفته به تمام کارفرمایان و کارگران، با نگاه امید به آینده درخشان با تمام توان در راستای تحقق شعار سال اقدام و در این جنگ اقتصادی با کمک مردم پیروز میدان خواهیم بود.

وی افزود:دشمن به دنبال فروپاشی اقتصادی می‌باشد که راهبرد ما هم تولید است و این تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس استان گیلان بیان کرد: ان‌شاءالله برنامه‌های هفته کار و کارگر حول این سه محور با نگاه امیدآفرینی و خدمت‌رسانی اجرا می‌شود.

سرهنگ اسکندری با بیان اینکه همزمان با بزرگداشت هفته کار و کارگر ۳۱ عنوان برنامه از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در استان برگزار می‌شود، گفت: یکی از کمک‌ها به تحقق برنامه‌های این هفته قدرت‌ بسیج‌ است که منجر به هم‌افزایی و اتحاد جامعه کارگری می‌شود.

وی گفت: شهید شاخص هفته کارگر امسال به نام شهید جاویدالأثر اسداله ابراهیمی از تهران مزین شده که کارگر یکی از شرکت‌های حوزه قطعات خودرو بود.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته کارگر در چهار سطح استانی، شهرستانی، حوزه‌ و پایگاه‌های بسیج با رویکرد تبیینی، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی برگزار می‌شود. هدف از اجرای این برنامه‌ها معرفی دستاوردها، عملکرد جامعه کار و تولید، تعمیق و توسعه جهت تحقق شعار سال، نقش جامعه کارگری در تولید است.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به عناوین برنامه‌ها بیان کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با حضور اعضای هیات اندیشه‌ورز استان، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، راه اندازی میز خدمت تخصص حول محور رفع مشکلات کارگران و رفع موانع تولید، حضور در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای کارگری، تجلیل از کارگران و کارخانجات منتخب، تکریم بانوان کارگر، ویزیت رایگان کارگران، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در کارخانجات تولیدی از جمله برنامه‌های هفته پیش رو است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در کارخانجات تولیدی منجر به فرهنگسازی تولید داخلی می‌شود، تصریح کرد: توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه در سطح شهرستان‌ها، برگزاری رزمایش شیفت ایثار، برگزاری جلسات اخوت کارگری، برگزاری همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی جشنواره امتنان به واحدهای تولیدی برتر در رشت همزمان با ۱۱ اردیبهشت‌ماه، دیدار با خانواده کارگران آسیب‌دیده یا فوت شده از دیگر ویژه برنامه‌های برنامه‌ریزی شده هفته کارگر امسال است.

سرهنگ اسکندری با تأکید بر اینکه تسهیل‌گری و کمک به رفع موانع تولید یکی از وظایف بسیج است، گفت: تعمیق، توصیه و گفتمان‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و همچنین نقش جامعه کار و تولید در تحقق این شعار از راهبردهای اصلی بسیج کارگری در سال جاری است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.