تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:27
باشگاه بایرلورکوزن با انتشار پیامی قهرمانی رئال مادرید را به کارلو آنچلوتی تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و با توجه به شکست بارسلونا برابر خیرونا قهرمانی‌اش را در رقابت‌های این فصل مسجل کند.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ رقابت‌های لالیگا به حساب می‌آید و روحیه آنها را در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ برگزار شود بالا برد.

بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن رئال را هم داشتند از شب گذشته قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل لالیگا تبریک گفتن اما یکی از تبریک‌های جالبی که خطاب به سرمربی این تیم منتشر شد از سوی باشگاه لورکوزن بود.

2018412

حساب رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با انتشار ویدیویی خطاب به آنچلوتی قهرمانی رئال مادرید را در رقابت‌های لالیگا تبریک گفت و از هشتگ سی و ششمین لالیگا برای اشاره به تعداد قهرمانی‌های این تیم هم استفاده کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود ژابی آلونسو که در حال حاضر هدایت لورکوزن را برعهده دارد، سرمربی بعدی رئال و جانشین آنچلوتی باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.