اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 11:07
سنندج_ ۱۴۶ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی به مناسبت گرامیداشت روز معلم به دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه استثنایی پارسا در سنندج اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم که در مدرسه استثنایی پسرانه پارسا در سنندج برگزار شد، در جمع دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان این مدرسه با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و اظهار کرد: معلمان مدارس استثنایی ایثارگرانی بلند مرتبه هستند.

عبدالله رشیدی پور، با بیان اینکه تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند، تصریح کرد: نقش معلم در جامعه مانند نقش انبیاست.

رشیدی پور در ادامه با تأکید بر اینکه کار معلمان در مدارس استثنایی فراتر از معلمی است، خاطر نشان کرد: کار در مدارس استثنایی نیاز به صبر، تجربه، حوصله و توانمندی مضاعفی دارد.

اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری استان افزود: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی ایران هستند.

رشیدی پور با بیان اینکه معلمان مدارس استثنایی معلمانی خاص برای کودکانی خاص هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی مشتاق یادگیری هستند و می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش مؤثری در جامعه داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: با رایزنی با سایر دستگاه‌های اجرایی در استان تلاش داریم تا به شیوه‌های مناسب قسمتی از مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی را کاهش دهیم.

وی با توجه به ضرورت دشمن شناسی، اذعان داشت: ایران اسلامی پیشرفت‌های بسیار ارزشمندی را به پاس خون پاک شهیدان کسب کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پرچمدار جهان اسلام و الگوی برای مستضعفین وجهان اسلام شده است.

اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج

وی افزود: هر چه از انقلاب جلوتر آمدیم عزت انقلاب و مردم بیشتر شد و در طرف مقابل قدرت آمریکا و حامیانش افول کرده است و استکبار ورژیم جعلی صهیونیستی شکست را متحمل شده‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از معلمان مدرسه پارسا با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل به مناسبت روز معلم تجلیل به عمل آمد و از سوی سپاه بیت المقدس نیز ۱۴۶ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی همزمان با گرامیداشت روز معلم به دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه استثنایی پارسا در سنندج اهدا شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.