چراغ سبز جواد نکونام به منتقدان استقلال با حفظ صدرنشینی

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 16:53
در بازی‌های اخیر استقلال برخی از کارشناسان نسبت به تعویض‌های تیم استقلال ایراد می‌گرفتند.

تیم استقلال در دیدارهای آخر خود در هفته‌های گذشته به سختی توانست شمس آذر قزوین را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و در تبریز مقابل تراکتور به نتیجه تساوی تن بدهد.

گروهی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبالی بر این اعتقاد بودند که تعویض‌های جواد نکونام در مسابقات اخیر نه تنها کمکی به این تیم برای کسب نتایج بهتر و البته راحت‌تر را نکرده بلکه تیم استقلال بعد از تعویض‌ها بیشتر تحت فشار قرار گرفته است.

این انتقادات از بازی شمس آذر قزوین اوج گرفت؛ آنجا که تیم آبی‌پوش تهرانی تا دقیقه ۷۶، ۳ بر صفر از حریف خود پیش بود اما با بیرون رفتن تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در دقایق ۸۳ و ۸۵ دو بار دروازه‌اش را باز شده دید و از دست دادن دو امتیاز پیروزی مقابل شمس آذر پیش رفت.  دقایقی پرالتهاب که قطعا هواداران و قدیمی های این باشگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

اما تعویض‌های تیم نکونام در دیدار مقابل ذوب آهن اتفاقی کاملاً متفاوت را برای استقلال رقم زد. در حالی که تیم استقلال در دقیقه ششم بازی از حریف خود عقب افتاده بود با بیرون بردن ایمان سلیمی در همان نیمه اول (دقیقه ۴۲) و سپس جایگزین کردن آرمان رمضانی، پیمان بابایی، جعفر سلمانی و امید حامدی‌فر در نیمه دوم به ترتیب به جای مهرداد محمدی، محمدحسین مرادمند، سید ابوالفضل جلالی و زبیر نیک‌نفس بار تهاجمی تیمش را افزایش داد و در نهایت توانست با تحت فشار گذاشتن تیم خوب محمد ربیعی، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل برتری را به ثمر برساند.

موضوعی که خیلی از طرفداران استقلال به ویژه پیشکسوت و کارشناسان نسبت به آن حساسیت داشتند و حالا می‌توانند شرایط بهتری را برای تیمشان پیش‌بینی کنند.

بیشتر بخوانید: بی‌اعصاب‌های استقلال و پرسپولیس از ۳ بازیکن خارجی درس بگیرند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.