پسر یحیی در آستانه جدایی از پرسپولیس

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07:00
تاکنون هیچ یک از این بازیکنان درباره تمدید قرارداد خود صحبتی نداشته‌اند و مدیران باشگاه پیش‌بینی می‌کنند که تنها وحدت هنانوف، که کمترین میزان بازی را داشته است، احتمالاً قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا خواهد شد.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی، همگی بازیکنانی هستند که در فصل جاری برای باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنند و قراردادشان در حال حاضر تا دو ماه آینده به پایان خواهد رسید. پس از پایان لیگ بیست و سوم، این بازیکنان امکان ترک تیم را دارند.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت خیلی زود و با پایان یافتن نقل و انتقالات زمستانی پروژه تمدید قرارداد با این بازیکنان را آغاز کند اما درگیری با ماجراهای کوچک و بزرگ اجازه نداد حرکت آغاز شود و حالا بعد از چهار ماه این اتفاق کلید خورده است.

باشگاه پرسپولیس برای شروع مذاکره مقدماتی با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را آغاز کرده اما هنوز اتفاقی نیفتاده و شاید این بازیکنان تا زمانی که تمام مطالبات این فصل و فصل قبل شان را دریافت نکرده  باشند پا پیش نگذارند.

از طرفی اوسمار ویرا هیچ لیستی درباره تمدیدی قرارداد به مدیران باشگاهش نداده و به همین خاطر برخی به درویش ایراد گرفته.اند اما واقعیت این است که اوسمار طبیعتا نفراتی مثل ترابی و دانیال و پورعلی‌گنجی که یا ملی پوش هستند یا در حد تیم ملی را می.خواهد و نیازی نیست در این باره لیستی گرفته شود.

از سوی دیگر هیچ کدام از این بازیکنان هم تا کنون حرفی از تمدید نکردن نزده‌اند و پیش بینی مدیران باشگاه هم این است که شاید فقط وحدت هنانوف که خیلی کم بازی کرده قراردادش را تمدید نکند و جدا شود.

در حال حاضر البته باشگاه پرسپولیس همه این بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را می‌خواهد و همه در نوبت تمدید قرار گرفته‌اند و قرار شده به نوبت مذاکره با این نفرات انجام شده و به مرحله نهایی برسد.

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

 باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران آن را چند کلان‌شهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلان‌شهر تبریز سهادار ۷ درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش‌هایی از سوی شهروندان تبریزی روبه‌رو شود.

جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می‌شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلان‌شهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبه‌رو بود.

خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز ۷درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلان‌شهر تبریز اعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیئت مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم‌گیری‌ها انجام و اجرایی می‌شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و می‌توانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما می‌توانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.