مونیخ پر از خبرهای خوب: مصدوم نداریم!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07:49
در روزهای گذشته چند اتفاق مثبت رخ داده که می‌تواند هواداران بایرن مونیخ را خوشحال کند.

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان، ستاره بایرن، در پیروزی ۲-۰ مقابل کلن به شدت آسیب دید. مصدومیت او به حدی جدی بود که اعلام شد او دیگر نمی‌تواند در این فصل برای باواریایی‌ها به میدان برود.

سوال بزرگ به سرعت مطرح شد: آیا کومان مسابقات یورو را هم از دست خواهد داد؟ او نتوانست در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کند. اما عملکرد او در تمرینات روز دوشنبه این امید را ایجاد می‌کند که او یک تورنمنت بزرگ دیگر را از دست ندهد و در یورو حضور داشته باشد.

کومان دوشنبه برای اولین بار دوباره در زمین تمرین بایرن دوید. او به همراه سیمون مارتینلو، مربی توانبخشی حدود ۲۵ دقیقه با سرعتی متوسط در اطراف زمین دوید. این بازیکن فرانسوی برنامه خوبی دارد. به دلیل مصدومیت، بایرن انتظار دوری شش هفته‌ای را داشت اما اکنون با سه و نیم هفته او به دویدن روی چمن بازگشته است.

2019113

فرانسه نیز مانند آلمان از پایان ماه می آماده‌سازی خود را برای مسابقات یورو آغاز خواهد کرد. کومان تا آن زمان بهبود یافته است. در سال‌های اخیر او تقریباً همیشه در لیست دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی، حضور داشته است. با وجود تمرین کم و بازی نکردن، شانس حضور او بالاست.

درحالی‌که کومان تنها می‌تواند بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را به‌عنوان تماشاگر تماشا کند، سه بازیکن مصدوم شانس بسیار خوبی برای حضور در سانتیاگو برنابئو دارند.

ماتیاس دلیخت، مدافع ۲۴ ساله، با قدرت بازگشته و در تمرینات حاضر بود. او در بازی رفت حضور نداشت و بایرن با اشتباهات کیم مین جائه پیروزی را از دست داد.

جمال موسیالا که مقابل اشتوتگارت غایب بود هم امروز دوباره تمرین کرد و شانس بسیار زیادی برای بازی مقابل رئال دارد. سانه هم که گفته می‌شد با مصدومیتی جزئی مواجه شده بدون مشکل تمرین کرد و به‌نظر نمی‌رسد مشکلی برای بازی با رئال داشته باشد.

2019112

همچنین یک خبر خوب برای همه هواداران بایرن: تارک بوخمن، جواهر دفاعی ۱۹ ساله توانست پس از چهارمین مصدومیت ران خود در این فصل، صبح دوشنبه برای اولین بار تمرین کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.